sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Kato äiti: mä osaan!

Nimittäin luoda silmukoita neuloen. Olen aina luonut silmukat samalla tavalla ala-asteen käsityötunneista asti, mutta nyt päätin muuttaa huonot tapani paremmiksi (ja lankaa ja hermoja säästävämmiksi).

Oikean silmukan neulomisen minulle on opettanut ala-asteen ihka ensimmäinen luokanopettaja, joka opetteli minua varten neulomaan itse vasenkätisesti. Nostan hänelle hattua, sillä minulle väärinpäin (eli oikeakätisesti) neulominen on melkeinpä mahdotonta. Kaikki vasenkätisyydestä johtuvat neulomiskikkailut olen saanut opetella ihan itse yrityksen ja erehdyksen kautta.


Igal juhul, mulla on nyt ihanaa lankaa ja ihanat uudet puikot. Ohje vielä puuttuu, pitää kai keksiä sekin itse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Psst! Kiva, että kävit vierailulla blogissani. Ilahduttaisitko minua vielä kommentoimalla näkemääsi ja lukemaasi?